Přejeme Vám krásné prožití Vánočních svátků.

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky
Obchodní podmínky

KDY BUDE VAŠE KÁVA ODESLÁNA?

Kávu vždy pražíme čerstvě, nikdy do zásoby na sklad. Nejžádanější kávy pražíme několikrát týdně, u těch vzácnějších ale může několik dnů trvat, než přijdou do produkce. Proto prosím vezměte na vědomí, že expedice Vaší objednávky může trvat i týden, ovšem u většiny objednávek je to mnohem dříve.

Stav "SKLADEM" u kávy znamená, že byla čerstvě upražená a "odpočívá". Po pražení totiž zrnka často překypují silicemi a takto čerstvá káva není vhodná pro  okamžitou přípravu. Káva u nás obvykle odpočívá 3 dny.

Stav "DO 3 PRACOVNÍCH DNŮ" u kávy znamená, že ji budeme pražit v nejbližších 72 hodinách, ať už v běžné produkci, nebo menším množství přímo pro Vás.

Ceny na internetovém obchodě se mohou, v závislostí na akcích, lišit od cen v kamenné prodejně. Fotografie u zboží jsou ilustrativní.

JAKÉ JSOU PODMÍNKY?

Jsme toho názoru, že smlouvy a zákony jsou potřeba až ve chvíli, kdy lidem dochází vzájemné pochopení. Pokud se Vám i přes naši snahu a důraz na čerstvost a kvalitu cokoliv nebude pozdávat, ozvěte se, vždy najdeme řešení ke spokojenosti obou stran. Nebudete-li něčemu rozumět, nebo Vás napadnou různé dotazy, napište mail, zavolejte - jsme tu pro Vás.

Ke stažení nabízíme naše obchodní podmínky, které vycházejí z šablony APEK - Asociace pro elektronickou komerci.

OBCHODNÍ PODMÍNKY

GDPR

DODATEK OBCHODNÍCH PODMÍNEK - TWISTO

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY - 14 DNŮ

DODATEK OBCHODNÍ PODMÍNKY PLATÍMPAK

Adresa pro zaslání reklamací a vrácení zboží:

Káva z Regionu

Leopoldova 1682/25

14900 Praha 4

E-mail Reklamace: reklamace@kavazregionu.cz

Číst článek
1 položek celkem